آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه ...

آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه ...

وقتی "گدای فاطمه" بودن برای ماست
احساس میکنیم که دو عالم گدای ماست

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) :
فاطمة بضعة منی من اذاها فقد آذانی ومن آذانی فقد آذی الله
«فاطمه پاره تن من است،هرکس اورا برنجاند مرا رنجانده وهرکس مرا برنجاند به تحقیق خدا را رنجانیده است.»

یا زهرا (سلام الله علیها)

نویسندگان
امام رضا

نمره ی صندلی ام باز در آمد ، هشت است
ساعت رفتن من نیز به مشهد هشت است

همه جا مضربی از هشت و به تخت اعداد
آن که امروز نشسته است به مسند ، هشت است

بین ما مردم ایران نود و نه درصد
عدد حاجتمان پنج نباشد ، هشت است

کربلایی است دلم در وسط مشهد تو
کسر بر نه شود هفتاد و دو درصد هشت است

علی و فاطمه را هشت عدد حرف بس است
ضرب در دو بشود اسم محمد (ص)، هشت است

عدد چهار همان پرچم سبز حرم است
یازده شکل دو گلدسته و گنبد هشت است

هفت بی تاب ترینت لب پایین من است
که به رویش لب بالایی مرقد هشت است

هشتمین بیت رسیده است که تاکید کنم
بهترین ساعت پرواز به مشهد هشت است
  • گدای فاطمه س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی